Wat leeft er allemaal....????

==================================================================================

Beste familie en vrienden van onze stichting " vrienden van sibon "

Vanaf heden kunt u ons ook volgen via facebook; vrienden van sibon
Stuur ons uw vriendschapsverzoek en wij voegen u toe bij de rest van De familie en vrienden van Sibon. (Hieraan zijn geen kosten verbonden).
We hebben inmiddels 42 "aanhangers" die doormiddel van deze pagina met elkaar in contact staan en de teller loopt door.
Wij houden u via de Kroniek en deze pagina voortaan op de hoogte van wat er reilt en zeilt binnen de familie en vriendenkring.

Meldt u nu dus ook aan op onze facebookpagina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

was getekend: Nobis jr. (in nagedachtenis van....)

Een dagje vergadering Stichting Vrienden van Sibon

Op zaterdagmorgen de 15e oktober 2011, streken we omstreeks half elf neer bij
  Henk en Trijntje in Dalen. Een bordje in de tuin met de tekst "De tuintopper van
  de buurt", viel ons meteen op. Al snel hoorden we dat ze uitverkorene waren in
  hun directe buurt. Een mooie oorkonde voor een prachtig onderhouden tuin.
  Rond kwart over elf waren we bijna op volle oorlogssterkte. Hennie opende de
  vergadering. Voor we daaraan begonnen stonden we even stil bij het feestje van
  Henk, het 40 jarig arbeidzaam zijn bij Imtech. Een mijlpaal wat groots was gevierd.
  Hierop volgde een zinvolle en luisterrijke vergadering met een genoegzame
  terugblik op de Sibonnendag 2011.
Mede gelet op diverse reacties van deelnemers kunnen we stellen dat Gerard en Ineke een goede keuze hadden gemaakt. Dankzij Hennie, Margriet en de familie Peeters werd het een succes. Een dag om op terug te zien. De mensen van het Veenmuseum weten nu ook dat de clan van onze stichting zeer goede eters zijn.
Vast gesteld werd dat we 2012 in de omgeving van Oosterhout vertoeven en dat in 2013 de koers naar Valthe zal gaan.

Voor de inwendige mens hadden Henk en Trijntje goed gezorgd. Na een goed gekozen aperitief genoten we rond half drie van een heerlijke kop soep en lekkere verse broodjes met goed beleg. Hierna brachten we nog een bezoek aan de schilderij expositie van Gerard Tobben in het Dorpshuis te Valthe. Vol goede moed op naar het Dorpshuis. Jammer, maar Gerard troffen we daar niet aan, wel zijn schilderijen. Een leuke expositie met diverse varianten op schildersgebied: waterverf tekeningen, olieverfschilderijen, heel moderne schilderij-en met daarop allerhande materialen, veel om op te noemen. Een ervaring die jezelf moet opdoen. Niet getreurd, dan op naar Gerard en Annelies.

Eerst een bezoekje aan het monument. Wat zagen we daar: Een grote scheur in de voet van het monument. Het monument bedekt met echte groene mos, wat ijverig en met liefde werd verwijderd door voorzitter Hennie en secretaris Henk. Hierna togen we naar Gerard en Annelies. Een warm ontvangst viel ons ten deel. De dag was nog niet om, maar we konden terug zien op een zeer zinvolle vergadering van de Stichting Sibon. Met ons allen kijken we weer uit naar de Sibonnendag 2012.

was getekend: Nobis

Is dit ons echte familiewapen !!!!

Voor U gezien in een register welke we aantroffen in de stad Reims te Frankrijk. Zou dit
  inderdaad echt zijn. Wel een mooi familie wapen. Heeft U daar echter ander ideeŽn over of kent
  U een ander officieel familie wapen dan horen wij dat graag. Het zou wel aardig zijn als we inderdaad weten dat we een officiŽle familie wapen hebben. Zij die goede kennis hebben van de franse taal kunnen ons aangeven wat er staat vermeld. Mogelijk ook dat de uitbeelding met de kleurencombinatie ons wat kan vertellen. Weet u het laat het ons dan weten.

Voor U gehoord, gezien en gelezen:

Het heeft Hare Majesteit behaagd om Hennie Sibon, voorzitter van
" de Stichting Vrienden van Sibon ", te benoemen als
Lid In de Orde van Oranje Nassau.

Hennie van harte proficiat, namens het bestuur.

bron: "Eindhovens Dagblad "

Eindelijk het is dan zo ver. Dankzij Gerard Sibon (Vriezenveen), die de camera op de Sibonnendag van 2001 t/m 2006 hanteerde hebben we deze DVD kunnen samenstellen.

De DVD is nu te koop voor slechts 8 euro bij Benno Sibon. Zoals u weet willen wij op deze manier de kas wat bijspekken.
Heeft U nog vragen, neem dan contact op met Paula of Bjorn Sibon tel: +31(0)492 - 381610 of stuur een email.